Deer Hunt/ Las Vegas

Haay everybody!

Sorry dat het zo lang heeft geduurt voor ik mijn nieuwe verhaal schrijf, maar ik heb het heel druk met allemaal leuke dingen.
Zal jullie alles vertellen over de dingen die ik hier heb meegemaakt de laatste maand.

Als eerst was er een groot schooldans genaamd 'Deer Hunt'. Ik ging met een jongen genaamd Jared heen en het was heel erg leuk. Eerst gingen we met een vriendengroep van 23 couples, dus 46 people naar een groot zwembad waar er om de zoveel tijd hoge golven waren. Het was heel erg leuk en we waren daar van 1 uur in de middag tot half 4. Daarna gingen we allemaal naar ons eigen huis, douchen en klaarmaken voor de dans. Ik had een klein uur om alles te doen, douchen, kleding, make up enzovoort. Ik was net klaar toen mijn 'date' me op kwam halen. Eerst namen we foto's in onze achtertuin bij de waterval, super leuk. Daarna gingen we naar mijn beste vriendin Madeline haar huis waar we de groepsfoto's maakten. Het was een heel gedoe om 46 mensen op de goede plek te krijgen, maar het is gelukt. De foto's zijn super leuk geworden en ik krijg ze snel van Madeline. Ik denk dat ze wel op facebook komen. Na de foto's gingen we uit voor dinner, we gingen naar een warehouse waar van alles te doen was. We kregen eten van Olive Garden. Een heel duur restaurant. Het eten was heerlijk. Iedereen wou naar de bioscoop,spelletjeshal en basketbalveld voor de dance, maar het was al half 9 dus gingen we naar school voor de dans. Het was heel erg leuk en gezellig, ik ben heel erg blij met mijn vriendengroep! Mijn vriendinnen zijn super lief, en mijn vrienden zijn heel erg aardig en veel van hun zijn de cutest boys van de school (: hahaha. De dans zelf was gezellig en we gingen naar de afterparty om half 11. We kwamen weer terug naar het warehouse waar we dinner hadden. We speelden basketball keken een film en speelden veel spelletjes. Het was een geweldige avond die 'vroeg' eindigde. Het was afgelopen om 1 uur. We gingen naar huis en ik had een geweldige avond!

De weken daarna waren normaal. Ging naar school, in de weekenden ga ik met vrienden wat doen en dan op zondags naar de kerk. Alles is nog steeds niet normaal. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik hier ben! Ook al ben ik hier al bijna 3 maanden.

Na al deze 'normale' weken ben ik naar Las Vegas!!!!! geweest. Het was in 1 woord geweldig! Het begon met een reis in een busje van 7 uur, maar dat maakte mij niks uit want ik had de tijd van mijn leven. Toen we eenmaal in het hotel waren had ik de beste kamergenootjesdie ik kon hebben! Anni, Demirosa en Adriana zijn schatten! Ze zijn van Duitsland, Holland en Frankrijk. Ik had de tijd van mijn leven met hun in Vegas. Verder had ik veel andere vrienden uit Frankrijk en Duitsland, maar ook van Noorwegen, net als in New York waren er veel Noren en Duitsers. We hebben zo veel gezien, zoals de strip in daglicht en in de nacht. Het was super mooi en verder zijn we naar een haunted pretpark geweest. Het is een normaal park, maar omdat het bijna Halloween is zijn er veel haunted houses. Het is heel erg leuk, mensen die je proberen bang te maken en je goed vasthouden aan je vrienden en vriendinnen zodat ze je niet meenemen haha. Ik had een amazing time. Verder ben ik veel wezen winkelen in Vegas, maar het mooiste was al de lichten in de nacht en de shows op de strip. Ik had de beste tijd in mijn leven totdat mijn knie ineens heel veel pijn ging doen. Ik zat in de van (busje) op mijn knien te praten met mijn vrienden die achter mij zaten, toen ik me omdraaide omdat we bij ons hotel waren zat mijn knie vast ! Ik was heel erg bang dat er iets goed mis was, en het deed super veel pijn. Mijn leidster zei dat ik eerst maar naar het hotel moest en dat we er dan beter naar konden kijken want het was nacht. Dus ik probeerde te lopen, maar mijn knie wou niet bewegen. Dus daar was mijn Duitse vriend Julian, hij droeg me in het hotel (heel erg lief van hem) . Toen ik op mijn leidsters kamer zat zei ze dat mijn knie verdraaid was. Ik moest het terug drukken en het deed super veel pijn, maar na dat kon ik in ieder geval weer lopen. Ik had veel advils op een dag en dat hielp goed tegen de pijn. De dag na het ongeluk kreeg ik van Larry (de schoonzoon van onze leidster) tape om om mijn knie te doen. Super lief dat ie dat voor mij gehaald had. Ik deed het om en het gaf veel steun, daardoor kon ik veel dingen doen die ik anders misschien niet had gekund. Toen we terug reden naar Provo, waar we opgehaald werden door onze families, voelde ik me heel erg sad.. Het idee dat ik deze mensen misschien wel niet meer zie maakte me verdrietig. In deze 5 dagen waren ze goede vrienden van me geworden en ik mis ze heel erg. Maar we gaan iets doen in Salt Lake City in de komende maand. Heb er nu al zin in! Het afscheid nemen in Provo was hard, maar ik weet zeker dat we vriendinnen blijven! We hebben zoveel meegemaakt samen, en we hadden zoveel lol!

Sinds dat ik terug ben heb ik besloten om mee te doen met het school zwemteam. Ik ben al vanaf maandag bezig, iedere ochtend om 5 uur ga ik uit mijn bed en om 5:30 begint de training. We worden gemarteld en zo goed gedrild dat we klaar zijn voor onze eerste meet (wedstrijd) in 2 weken. Het is november 13th en ik ben heel erg excited om mee te doen! Morgen (vrijdag) zijn we vrij van school omdat het eerste quarter al om is, maar natuurlijk moet ik wel trainen voor zwemmen, dus voor mij gewoon 5 uur uit bed... Tijd ga zo snel! Kan het gewoon niet geloven.

Ik heb nog steeds de tijd van mijn leven, en de beste hostfamily die ik kon hebben! Ik ben zo gelukkig hier en ben nog niet van plan om naar Nederland te komen haha.
Ik mis iedereen in Nederland wel!

Ik zal proberen sneller te schrijven, maar heb het druk met sport, school en of course vrienden en familie!

Heel veel liefs Lisette

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!