De eerste weken.

Hay people!!

Na 3 weken in America te zijn, heb ik al veel gezien/gedaan. Om te beginnen is het hier helemaal super! Ik voel me hier goed, thuis en heel erg welkom. Mijn gastgezin is geweldig en super lief. Heb niks om te klagen :)
De eerste maand is al bijna om en het gaat zo snel! Is niet leuk, heb het hier super naar mijn zin. Maak veel vrienden, heb een leuke tijd op school en heb een drukke planning. Sinds dat ik hier ben heb ik al zo veel meegemaakt. Vrienden van mij hebben een racoon, en toen ik naar hun toe gingmocht ik haaraaien. Echt super lief! Verder ben ik wezen camperen met een stuk of 20 vrienden en Cassie. Was super leuk, beetje zwemmen in het meer en op het strand liggen of beachvolleybal of frisbee spelen. S avonds beetje bij het kampvuur zitten en marshmallows eten.Heel gezellig en super leuke mensen. Totdat we in de tent moesten slapen... Ik had Cassie nog gevraagd 'moeten we ook iets meenemen, zoals kussens ofzo?? ' Nee dat hoefde niet daar werd voor gezorgd.. Wij komen daar aan, de jongens zeggen, leg jullie stuff maar in de tent. Wij hadden dus niks dus moesten we met 3 personen op 1 matras liggen haha. Was niet mijn meest comfortabele nacht maar gezellig was het wel!
Verder ben ik al naar mijn eerste football game geweest met Madeline, Gabby, Lexie, Tracie, Ellie, Shayla, Trevor en nog meer. Was heel gezellig en heb een T-shirt van het football team gevangen. Maat?? XL!! Dus heb nu een lekker slaapshirt :) na de wedstrijd ben ik met Cassie, Rhett en Micheal naar mijn eerste Amerikaanse feestje geweest. Was heel gezellig, alleen vond ik het raar dat het feest al ophield om 11 uur. Nadat het feest over was hebben we nog ergens gezeten tot een uur of 12.
Verder heb ik zoveel gedaan dat ik het niet eens meer goed weet... Ik ben naar Trevor, een vriend van mij, zijn afscheidsfeest geweest, want hij wil marinier worden dus gaat hij 3 maanden naar San Diego om daar een Bootcamp te doen. Ga hem wel missen, hij was 1 van mijn beste vrienden hier. Maar goed, ik maak zoveel vrienden dat ik van sommige de naam niet eens kan onthouden omdat ik zoveel mensen ontmoet. Het is heel gezellig overal, op school, in het weekend, 's avonds in het gezin.
Zoals veel van jullie wel weten was gister mijn verjaardag :)))!!! The big 18! Het was mijn beste verjaardag ooit! 's Ochtends hadden we van school senior sunrise. Dat betekend dat je om 6:30op school bent om naar de zonsopkomst te kijken, het is ones a year en dit jaar was het precies op mijn verjaardag dus dat kon niet beter. Het was heel leuk, beetje volleyballen, praten, donuts eten en heel veel lol maken. Madi, mijn beste vriendin hier, is een officer what means dat zij door de intercom kan praten. Ook had zij op het football veld de microfoon en begon ze tegen iedereen te zeggen,' It's Lisette her birthday!! We should sing for her' so everybody did. Alle seniors van school zongen happy birthday for me :) Het was in 1 woord geweldig. Nadat iedereen klaar was met zingen kwamen ze naar me toe om me te feliciteren. Iedereen geeft hier een knuffen instead of 3 kussen. Dus ik heb heel wat geknuffeld gister haha. Toen om 7:45 begonnen de lessen en werd er door mijn US History class voor me gezongen. Ik ben de enige senior daar dus ik heb geen idee hoe ze weten dat het mijn verjaardag was. Maar het was super! In iedere class, lunch of wat dan ook waren er veel mensen die me feliciteerden. Super lief allemaal! Toen ik thuis kwam, stonder er kadootjes op tafel :) allemaal kleine leuke dingetjes voor in mijn kamer en van mijn moeder en Cassie heb ik nieuwe schoenen van Aeropostal gekregen! De schoenen zijn zo cute, ik had ze vandaag aan naar school en iedereen zei 'youre shoes are the cutest ever!! ' I love them :) hihi. Verder had ik Journalism, wat ik eerst geen leuke klas vond omdat ik de mensen nog niet goed kende, maar nu heb ik er super leuke vrienden gemaakt en gaan we volgend weekend bowlen. Dus allemaal super leuk. Verder heb ik veel vrienden gemaakt in mijn Spanish class, waar ik volgend weekend mee naar de film ga. Ok, maar om verder te gaan met mijn verhaal over mijn verjaardag, toen ik mijn assignment moest doen in Journalism en moest voorlezen in de klas begon iedereen te zingen 'happy Birthday' dat was dus al de 3de keer die dag. Best day ever!! Toen kwam ik thuis kreeg ik mijn kadotjes en gingen mijn moeder, Quinn, Cassie, Brockton (een vriend van Cassie en mij)en ik naar de state fair. Zo leuk, al de attracties en tentjes. Er was een tentje dat je haar kon doen. Dus dat heb ik gedaan en de krullen waren zo pretty dat ik een krultang voor mijn verjaardag heb gekocht. My birthday present for me :) . Verder hebben Cassie en ik een super leuke drawing laten maken. Foto's van alles staan op facebook. Na de fair heb ik mijn eerste caramel appel gehad met chocolade en het was HEERLIJK! Voor herhaling vatbaar.
Verder heb ik heel veel gedaan in de afgelopen 3 weken.
Mijn eerste schooldag was scary maar ook super leuk, want ik kende Madi al. Die stelde me voor aan veel van haar vrienden dus had ik niet een eenzaam gevoel.
Het gaat hier dus heel goed met me! Ik zal proberen om snel weer een blog te schrijven...
Ik wil iedereen ook nog bedanken voor de lieve felicitaties.

I miss you guys! But I love it over here so much!
xxxxxxxx Lisette

Btw, sorry voor de rare verhaallijn, maar er schoten me allemaal verhalen in mijn hoofd dus heb ik zoals jullie dat wel van me gewend zijn alle verhalen door elkaar gezet haha.

Reacties

Reacties

Andries Visser

Hallo Lisette, gelezen dat je daar in het verre Amerika een gezellige verjaardag hebt gevierd. Ik ben blij dat je het naar je zin hebt en al veel vrienden hebt.
Geniet van alles. Groetjes oom Andries

Jet - INTERLANGUAGE

Hey Lisette,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Zo te lezen heb je een super dag gehad.
Ik ben blij om te horen dat het zo goed met je gaat. Maak er een super jaar van. Ik blijf je verhalen zeker lezen.

Groetjes Jet
INTERLANGUAGE

pytsje schaap

wat geweldig leuke dingen maak je daar mee!
We wensen jou een fun time toe.
Groeten Anco en Pytsje Schaap

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!