Riverdale

Hallo iedereen!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blog heb geschreven. Dus ik dacht laat ik dat maar weer eens doen (:

Alles hier gaat nog steeds super goed.
Laat ik beginnen met school. School is al normaal aan het worden. Saaie lessen, zeurende leraren en veel huiswerk.... Haha ik maak maar een grapje! Ik ben nog steeds in Love met alles hier! De lessen zijn heel anders dan in Nederland. Ik volg 8 lessen, US History, Marketing, Child Development, Journalism, Law Enforcement, Spanish I, Interior Design and Travel and Tourism. Het is allemaal super leuk! Sommige vakken zijn leuker dan andere maar dat is normaal of course (: .
Verder gaat alles goed op school! Heb alleen maar A+ so kan niet beter! Lunch is mijn favoriete gedeelte van de dag. Gezellig met vrienden aan een tafel zitten praten over van alles en nog wat. De onderwerpen van de laatste weken waren Homecoming en nu Deer Hunt. Dat zijn 2 populaire dances op onze school. Ik was gevraagd voor Homecoming, maar ik besloot om niet met die persoon te gaan door omstandigheden. Dus in plaats van naar Homecoming te gaan ben ik met mijn beste vriend Brock, Cassie, Ty, Jed en Richy naar Lagoon geweest. Een super groot pretpark. Was heel erg leuk. Vond het wel jammer dat ik niet naar Homecoming ging maar dit was so much more fun! Verder ga ik bijna iedere week naar de football game. Die zijn heel erg leuk en gezellig. We zijn niet heel erg goed, maar door mijn lieve vrienden overleven we dat wel haha. Homecoming game was de leukste game die er was. Er was fireworks en al mijn vrienden waren er. Veel van mijn vrienden zittin in het team dus ik kon ze mooi aanmoedigen. Dat is heel leuk, we hebben een eigen muziekje en een dans. De eerste keer dat we dat gingen doen deden de cheerleaders het voor.
Nu gaat elk gesprek over Deer Hunt. Dat is een dance waar een girl asks a boy, want hier ga je met een date naar een feest. So ik moest natuurlijk ook iemand vragen. Eerst was ik heel nerveus en wist ik niet wie ik moest vragen, maar door mijn lieve vriendinnen heb ik een besluit gemaakt! Hij is heel erg lief en grappig en cute of course haha. Hij heet Jared en is ook een Senior. Ook is het hier normaal dat je een groot iets doet voor the invitation. Ik had een vissenkom en had daar 4 knuffels in de vorm van kikkers in gestopt. Verder hadden mijn zus en leliebladen uitgeknipt en mijn initialen erin gezet zodat hij wist dat het van mij was. Verder zat er een brief in dat zei ' Jared, Dont be so froggy, will you be my prince to Deer Hunt? ' Hij heeft nog niet op de 'oficiele' manier ja gezegt maar dat gaat hij doen, dat heeft ie me al gesmst haha. Verder moest ik voor alles zorgen, de kaartjes, de groep waar we mee gaan, de planning voor de dag enzovoort. Maar omdat het nog 2 weken duurt hebben we dat nog niet allemaal gedaan. Ik heb wel al een groep. Mijn lieve vriendin Madi zei dat ik in hun groep mocht (: dus was helemaal blij! We zijn met 22 meiden en 22 jongens. Dus grote groep. De meer mensen de meer fun! Maar we hebben nog geen planning wat we gaan doen. Zodra ik dat weet zal ik het jullie laten weten (:

Buiten school om gaat alles ook goed! Mijn familie is super lief en ik doe vaak leuke dingen met hun, zoals dagjes uit of naar de film of andere dingen. Heel gezellig allemaal. Ook ga ik met vrienden te bowlen, voor de eerste keer in my life!! Daar kijk ik heel erg naar uit (:
Ik ga ieder weekend met mijn zus naar vrienden toe dus verveel me nooit. Heel veel tijd om aan Nederland te denken heb ik dan ook niet. Ik word altijd meegenomen door Cassie! Ik ben haar daar heel erg dankbaar voor, want daardoor ken ik zoveel mensen en heb ik al veel vrienden gemaakt.
Het weer is hier nog super! Het is iedere dag zo'n 80 degrees, wat is ongeveer 26 graden. Lekker warm dus.
Verder denk ik erover om met de organisatie naar Las Vegas te gaan. Dat zou wel super vet zijn, ook omdat 1 van mijn vrienden, die ik in New York heb ontmoet, daar woont als exchange student. Zou dus super leuk zijn om hem weer te zien! En natuurlijk het is LAS VEGAS!!!!!!! Hoe vet zou dat zijn (:

Ik denk dat ik verder niet meer zoveel te vertellen heb... Of in ieder geval dit was wel het belangrijkste denk ik (: Sorry voor de spelfouten als die er zijn, and I bet there will be a couple (: maar mijn Nederlands word al slechter... Gaat heel erg snel!

Ook de tijd gaat hier heel erg snel :( we zijn al meer dan een maand verder.. Maar wil nog lang niet naar huis (: heb het hier super goed naar mijn zin!

Ik mis jullie!

Heel veel liefs Lisette!

Reacties

Reacties

Ankie van Leersum

Weer genoten van je blog. Fijn dat je het zo naar je zin hebt, Lisette. Blijf vooral schrijven. En geniet!

Hinke Bouma

Ha die Lies. Eindelijk heb je een reactie van ons. Wij dachten eerst maar even wennen. Zoals wij kunnen lezen is alles vet en super gaaf. Geniet van alles je hebt een heel ander leven dan hier in Nederland. Reizen kan je vak worden zoals je weet. Have fun. Andrea gaat volgende week naar Londen. Alles is hier oke. Love you. Piet Hinke en Andrea

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!